MATTI MALMBERG NIMITETTIIN YIT:N POHJOIS-EUROOPAN KIINTEISTÖTEKNISET PALVELUT -TOIMIALAN JOHTAJAKSI

PÖRSSITIEDOTE                  29.6.2011 KLO 9.00

YIT:n Pohjois-Euroopan kiinteistötekniset palvelut -toimialan johtajaksi ja YIT:n johtoryhmän jäseneksi on nimitetty DI Matti Malmberg (51). Malmberg raportoi tehtävässään YIT Oyj:n toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoskelle.

Toimialan johtajana toiminut Arne Malonæs ei jatka yhtiön palveluksessa.

YIT tiedotti Pohjois-Euroopan kiinteistötekniset palvelut -toimialan johdon muutoksista pörssitiedotteella 19.5.2011.

Lisätietoja antaa:

Juhani Pitkäkoski, toimitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 3301, juhani.pitkakoski@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi