*MUUTOS PÖRSSIERÄÄN: YIT-YHTYMÄ OYJ

HEX HELSINKI   ARVOPARERIPÖRSSI    TIEDOTE 274/2003
               OSAKKEET            30.10.2003

MUUTOS PÖRSSIERÄÄN: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen pörssierä muuttuu Helsingin Pörssin HETI-järjestelmässä 3.11.2003 alkaen. Uusi pörssierä on 50 osaketta.

Maanantaina 3.11.2003 Jälkipörssi II:ssa ei käydä kauppaa YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeilla.

Perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Pörssierä: 50 Voimaan kaupankäynnissä: 3.11.2003

HELSINGIN PÖRSSI Pekka Peiponen

* * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI SECURITIES EXCHANGE RELEASE 274/2003 SHARES 30 October 2003

CHANGE OF ROUND LOT SIZE: YIT CORPORATION

The round lot size of YIT Corporation's share will change and will be valid in the Helsinki Exchanges HETI system as of 3 November 2003. The new round lot is 50 shares.

There will be no After market trading II with the shares of YIT Corporation's on Monday morning 3 November 2003.

Identifiers:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Round lot: 50 Valid in trading: 3 November 2003

HELSINKI EXCHANGES Pekka Peiponen

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi