Muutos YIT:n johtoryhmässä

YIT Oyj         Pörssitiedote             1.4.2020 klo 14.10

Muutos YIT:n johtoryhmässä

Päällystys-segmentin johtaja Heikki Vuorenmaa siirtyy YIT:n Pohjoismaiden päällystys- ja kiviainesliiketoimintojen myynnin toteutumisen myötä liiketoiminnan ostajan palvelukseen ja jättää näin ollen YIT:n.

Toimitusjohtaja Kari Kauniskangas: ”Haluan kiittää Heikki Vuorenmaata vahvasta panoksesta uuden YIT:n rakentamiseksi, Pohjoismaiden päällystys- ja kiviainesliiketoimintojen kannattavuuden nostamiseksi ja toimintatapojen kehittämiseksi sekä sitoutumisesta liiketoimintaan pitkän siirtymä- ja carve out -prosessin aikana.”

Muutos astuu voimaan tänään 1.4.2020.

Tommi Järvenpää, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 576 0288, tommi.jarvenpaa@yit.fi

YIT Oyj

Tommi Järvenpää
Sijoittajasuhdejohtaja