• YIT Oyj/

Nollaenergiakonseptilla toteutettavan palvelutalo Onnelanpolun peruskiven muuraus tiistaina 14.8. klo 13:00

KUTSU TIEDOTUSVÄLINEILLE   9.8.2012 klo 10:00

NOLLAENERGIAKONSEPTILLA TOTEUTETTAVAN PALVELUTALO ONNELANPOLUN PERUSKIVEN MUURAUS TIISTAINA 14.8. KLO 13:00

Tervetuloa lähes nollaenergiakonseptin mukaisen palvelutalo Onnelanpolun peruskiven muuraustilaisuuteen maanantaina 14.8.2012 klo 13.00 alkaen, osoitteeseen Harjulankatu 1, Lahti.

Innovatiivisia energiaratkaisuja ja palvelukonseptia edustavan palvelutalohankkeen peruskiven muuraustilaisuuteen tervehdykset tuovat ARA:n ylijohtaja Hannu Rossilahti, Lahden kaupunginhallituksen puheenjohtaja Kari Salmi, Lahden Vanhusten Asuntosäätiön hallituksen puheenjohtaja Ulla Juurola ja toiminnanjohtaja Sanna Mäkinen sekä aluejohtaja Jukka Pohjola YIT:stä.

Vieraita ja median edustajia pyydetään olemaan paikalla klo 13 mennessä ennen tilaisuuden ja juhlapuheiden alkua. Median edustajille on varattu mahdollisuus kysymyksiin ja haastatteluihin työmaalla heti peruskiven muurauksen jälkeen.

Lahden Paavolan kaupunginosaan sijoittuva asuin- ja palvelurakennushanke Onnelanpolku pitää sisällään 228 ikäihmisille suunnattua asuntoa sekä 103 autopaikan pysäköintilaitoksen. Laajuudeltaan 16 335 br-m2 käsittävän hankkeen rakennustyöt käynnistyivät purkutöillä tammikuussa 2012 ja kohde valmistuu kokonaisuudessa kesäkuun lopussa 2014. YIT Rakennus Oy ja YIT Kiinteistötekniikka Oy vastaavat mittavan hankkeen toteutuksesta kokonaisvastuurakentamisen mallilla (KVR).

Jukka Pohjola, aluejohtaja, Talonrakennus, YIT Suomen rakentamispalvelut, puh. 0400 216 618, jukka.pohjola@yit.fi
Sanna Mäkinen, toiminnanjohtaja, Lahden vanhusten asuntosäätiö, puh. 0400 543 828, sanna.makinen@lvas.fi

Palvelutalo Onnelanpolusta on tarjolla lehdistölle julkaisuvapaita havainnekuvia YIT:n kuvapankista: http://yit.materialbank.net/NiboWEB/YIT/showCartPublicContent.do?uuid=3495853&random=445238&lang=en

Kristina Broman