*OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YI

HEX HELSINKI     ARVOPARERIPÖRSSI    TIEDOTE 175/2003
                 OSAKKEET            26.6.2003

OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 1998 A ja B-optiotodistuksilla on merkitty yhteensä 57.751 osaketta. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 27.6.2003 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot 27.6.2003:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Osakemäärä: 29.806.686

HELSINGIN PÖRSSI Pekka Peiponen

* * * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI SECURITIES EXCHANGE RELEASE 175/2003 SHARES 26 June 2003

SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS: YIT CORPORATION

A total of 57 751 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's A and B option rights 1998. The shares will be traded on the Helsinki Exchanges as old shares as of 27 June 2003.

Identifiers of YIT Corporation's share as of 27 June 2003:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Number of shares: 29 806 686

HELSINKI EXCHANGES Pekka Peiponen

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi