Sanna Kaje YIT:n sijoittajasuhdejohtajaksi

Sanna Kaje (37) on nimitetty YIT:n sijoittajasuhdejohtajaksi 9.9.2013 alkaen. Sanna Kaje siirtyy YIT:lle FIMiltä, jossa hän on toiminut pääanalyytikkona osakevälityksessä. Ennen FIMiä hän on työskennellyt mm. Icecapitalilla yrityskauppojen parissa sekä Vattenfallilla erilaisissa liiketoiminnan kehitystehtävissä. Kaje raportoi talousjohtaja Timo Lehtiselle.

Lisätietoja antaa:

Timo Lehtinen, talousjohtaja, 045 6700 626, timo.lehtinen@yit.fi

Timo Lehtinen

Talousjohtaja

Avainsanat:

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2018 oikaistu pro forma -liikevaihtomme oli noin 3,2 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä www.yitgroup.com/fi