Tero Kiviniemi YIT:n Suomen rakentamispalvelut -toimialan johtajaksi

PÖRSSITIEDOTE    26.9.2008  KLO 9.00

Tero Kiviniemi YIT:n Suomen rakentamispalvelut -toimialan johtajaksi

DI Tero Kiviniemi (37) on 25.9.2008 nimitetty YIT:n Suomen rakentamispalvelut -toimialan johtajaksi 1.1.2009 alkaen. Kiviniemi raportoi YIT Oyj:n toimitusjohtaja Hannu Leinoselle ja hän tulee YIT-konsernin johtoryhmän jäseneksi.

Tero Kiviniemi on toiminut viimeksi Suomen rakentamispalvelut -toimialalla Infrapalvelut-liiketoimintaryhmän johtajana ja sitä ennen Rakennustekniset ja alueelliset infrapalvelut -yksikön johtajana. Kiviniemi on työskennellyt YIT:ssä vuodesta 1996 alkaen infra- ja asuntorakentamisen tehtävissä.

Nykyinen toimialajohtaja Ilpo Jalasjoki siirtyy vuoden 2009 alusta osa-aikaeläkkeelle. Jalasjoki raportoi YIT Oyj:n toimitusjohtaja Hannu Leinoselle.

Lisätietoja: Antero Saarilahti, hallintojohtaja, 020 433 2280, antero.saarilahti@yit.fi

Liitteenä: Tero Kiviniemen kuva, jpg Tero Kiviniemen ansioluettelo, pdf

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi