• YIT Oyj/

Urheilukaupan uusi tulokas JD Sports avaa Suomen lippulaivamyymälän Mall of Triplaan

YIT OYJ Lehdistötiedote 21.3.2018 klo 9.00

Suomi markkinana kiinnostaa kansainvälisiä vähittäiskaupan toimijoita yhä enenevässä määrin. Englantilainen urheilukaupan jättiläinen JD Sports avaa syksyllä 2019 Suomen lippulaivamyymälän Pasilan uuteen kaupunkikeskukseen Mall of Triplaan.

Mall of Triplan tarjonta kasvaa jälleen, kun Suomen urheilumarkkinan uusi tulokas JD Sports avaa kaupunkikeskukseen näyttävän lippulaivamyymälän. JD Sportsin uusi, yli 600 neliömetrin myymälä tulee sijaitsemaan Mall of Triplan kolmannessa kerroksessa kauppakeskuksen High Street -ympäristössä. Triplaan on luotu oma high street -tunnelmainen kerros, joka tarjoaa kivajalassa ja high streeteillä toimimaan tottuneille liikkeille luontevan ympäristön.

”Uskomme vahvasti niin Suomeen markkinana kuin Mall of Triplaan, joten meistä on mahtavaa huomata, että myös kansainvälisiä toimijat uskovat meihin. JD Sports on loistava lisä Suomen urheilumarkkinalle, ja uusi Mall of Triplan lippulaivamyymälä tarjoaa suomalaisille lisää vaihtoehtoja urheilumuodin ja -jalkineiden saralla”, kertoo Mall of Triplan kaupallinen kehitysjohtaja Pirjo Aalto.

”Mall of Triplan keskeisen sijainnin ja vahvan konseptin vuoksi halusimme tuoda lippulaivamyymälämme juuri Pasilan uuteen kaupunkikeskukseen. Uskomme, että suomalaiset ottavat brändimme hyvin vastaan”, kertoo Nigel Keen, JD Sportsin Group Property Director.

Syksyllä 2019 avautuva Mall of Tripla on kaupunkikeskus, joka tarjoaa laajojen myymälä- ja ravintolapalveluiden lisäksi paljon aivan uudenlaista kulttuuritoimintaa ja elämyksiä, kuten Finnish Music Hall of Fame -musiikkimuseon, koko perheen liikunnallisen seikkailupuiston HopLopin ja ainutlaatuisen surffauksen ja sisäbiitsin yhdistävän ympärivuotisen kesäkonseptin Surf Beach Helsingin. Mall of Tripla on 250 liikkeellään Suomen suurin kauppakeskus, joka sijaitsee Triplan sydämessä. Tripla on kolmen korttelin kokonaisuus, johon kuuluu kauppakeskus, pysäköintilaitos, joukkoliikenneasema, asuntoja, hotelli ja toimistoja.

Lisätietoja:

Nigel Keen, Group Property Director, JD Sports Fashion plc, Nigel.Keen@jdplc.com

Pirjo Aalto, kaupallinen kehitysjohtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 050 500 2013, pirjo.aalto@yit.fi

JD Sports:
www.facebook.com/JDSportsOfficial/
Twitter: JDSprorts

Tripla:
www.facebook.com/TriplabyYIT
Twitter: TriplabyYIT

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi

Avainsanat: