YIT ALOITTAA TÄNÄ VUONNA 2 800 VAPAARAHO

YIT ALOITTAA TÄNÄ VUONNA 2 800 VAPAARAHOITTEISEN ASUNNON RAKENTAMISEN

Konsernijohtaja Reino Hanhinen kertoi, että YIT aikoo nostaa vapaarahoitteisten asuntojen aloitusmäärän tänä vuonna Suomessa noin 2 800 asuntoon. Viime vuonna vastaava luku oli 2 200 asuntoa.
Hanhinen puhui tänään kello 9.00 YIT:n pääomamarkkinapäivässä (Capital Markets Day) Helsingissä.

Pääomamarkkinapäivän aineisto löytyy osoitteesta www.yit.fi kohdasta Sijoittajatietoa - Esitysmateriaalit.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja antavat: Konsernijohtaja Reino Hanhinen, YIT-Yhtymä Oyj, puh. 020 433 2454,reino.hanhinen@yit.fi Toimitusjohtaja Ilpo Jalasjoki, YIT Rakennus Oy, puh. 020 433 2692, ilpo.jalasjoki@yit.fi Sijoittajasuhdepäällikkö Petra Thorén, YIT-Yhtymä Oyj, puh. 020 433 2635, petra.thoren@yit.fi

JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi