YIT CityStroi aloittaa 150 asunnon rakennustyöt Moskovan kaupungissa

LEHDISTÖTIEDOTE  10.10.2006  KLO 14.00

YIT CityStroi aloittaa 150 asunnon rakennustyöt Moskovan kaupungissa

YIT CityStroi on hankkinut investointioikeudet Moskovan kaupungin eteläosassa sijaitsevaan tonttiin. Tontille saa rakentaa yhteensä noin 16 400 as-m2. YIT aloittaa tontilla 150 asunnon rakennustyöt vuoden 2007 aikana.

Lisätietoja antavat:

Timo Lehmus, kansainvälisen toiminnan johtaja, YIT Rakennus Oy, 0400 409 181, timo.lehmus@yit.fi Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi