YIT käynnistää kerrostalokohteen rakentamisen Espoossa

YIT OYJ Sijoittajauutinen 15.9.2017 klo 08.00

YIT käynnistää kerrostalokohteen rakentamisen Espoon Vermonniityssä. Asunto Oy Espoon Elegiaan valmistuu yli 90 asuntoa kevääseen 2019 mennessä. Kohteen arvo on yli 15 miljoonaa euroa, ja sen aloitus kirjataan vuoden kolmannelle neljännekselle.

Elegia sijaitsee YIT:n kehittämässä Runoilijanpihan korttelissa, joka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Leppävaaran kupeessa. Kilometrin säteellä on 200 kauppaa sekä 40 kahvilaa ja ravintolaa, minkä lisäksi alueelle on suunnitteilla oma koulu ja päiväkoti. Lisäksi luonnonläheisellä alueella on puistoja, ulkoilureittejä ja liikuntapaikkoja.

Lisätietoa kohteesta saatavilla YIT:n asuntosivuilta.

Lisätietoja antavat:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Esa Turkka, yksikön johtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 040 551 5945, esa.turkka@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi