YIT MYI KOSKELO TRADE PARKIN III VAIHEEN HANSAINVESTILLE

LEHDISTÖTIEDOTE   6.7.2009 KLO 10.00

YIT MYI KOSKELO TRADE PARKIN III VAIHEEN HANSAINVESTILLE

YIT Rakennus Oy myi 3.7.2009 HANSAINVEST Hanseatische Investment GmbH;lle Espoon Koskelossa sijaitsevan Koskelo Trade Park -nimisen kiinteistön kolmannen vaiheen aiemmin sovitun kauppasopimuksen closing-ehtojen täyttymisen myötä.
Saksalainen HANSAINVEST omistaa nyt viimeistellyn kaupan jälkeen kiinteistön kokonaisuudessaan.

Koskelo Trade Park koostuu kolmesta rakennuksesta, jotka ovat valmistuneet vaiheittain vuosien 2006 - 2009 aikana. Kuhunkin rakennukseen sijoittuu useita käyttäjiä. Tällä viikolla valmistuvaan kolmanteen vaiheeseen muuttavat Oy Sika Finland Ab, Nilfisk-Advance Oy Ab, Barfix Oy ja Oy Finn-Gamec Ab.

YIT laajentaa myös viereiselle tontille Trade Park -konseptiaan, jossa pienemmilläkin yrityksillä on mahdollisuus saavuttaa suuren yrityksen edut tila- ja palveluratkaisujen osalta. Yritysten on mahdollista sijoittaa varastonsa yhteyteen myös toimisto- ja liiketilansa.

Lisätietoja: YIT, Seppo Martikainen, johtaja, transaktiot, puh. 020 433 2905, seppo.martikainen@yit.fi HANSAINVEST, Nils Keggenhoff, Senior Manager Acquisitions & Sales, puh. + 49 (0)151 16 74 46 55, nils.keggenhoff@hansainvest.de

Kohde-esittelyt verkossa: www.yit.fi/toimitilat > logistiikka- ja tuotantotilat pääkaupunkiseutu

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. YIT on Suomessa markkinajohtaja kiinteistöjen ja teollisuuden energiatehokkuuspalveluissa.
Vuonna 2008 YIT:n liikevaihto oli 3,9 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 25 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä.
www.yit.fi