• YIT Oyj/

YIT:n ja HGR:n yhteisyritys Regenero myy kaksi kiinteistöä Espoon Keilaniemessä

YIT OYJ Sijoittajauutinen 31.3.2021 klo 16:00

YIT:n ja HGR Property Partnersin yhteisyritys Regenero on tänään saattanut loppuun Espoon Keilalampea ja Toripaviljonkeja koskevan kiinteistökaupan. Kiinteistöt ovat osa laajempaa Keilaniemenrannan aluehanketta. Kaupasta saatava voitto kirjataan YIT:n vuoden 2021 ensimmäisen neljänneksen tulokseen. Osapuolet ovat sopineet, ettei kauppahintaa julkisteta.

Kauppa on osa kolmen kiinteistön myymistä kansainväliselle sijoittajalle, mistä YIT tiedotti elokuussa 2019. YIT ilmoitti maaliskuussa 2020 saattaneensa loppuun Keilaniemen alueen ensimmäisen vaiheen, Accountor Towerin, kiinteistökaupan.

Tommi Järvenpää, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 576 0288, tommi.jarvenpaa@yit.fi
Tom Ekman, johtaja, Toimitilat-segmentti, YIT Oyj, puh. 040 771 2514, tom.ekman@yit.fi

Tommi Järvenpää
Sijoittajasuhdejohtaja