YIT:n mediatilaisuus tänään ke 22.6. 10.15: Triplan kauppakeskuksen rahoitus varmistunut - EIB:n Vapaavuori ja NIB:n Normann paikalla kommentoimassa

YIT OYJ LEHDISTÖKUTSU 22.6.2016 klo 9:15

Kutsumme median edustajat kuulemaan YIT:n Triplan kauppakeskuksen 300 miljoonan euron rahoituspaketin varmistumisesta. Tilaisuuden avaa YIT:n toimitusjohtaja Kari Kauniskangas ja puheenvuoron käyttävät EIB:n varapääjohtaja Jan Vapaavuori sekä NIB:n pääjohtaja Henrik Normann. Tilaisuuden lopuksi Tripla-projektin johtaja Tapio Salo esittelee hankkeen tilannekatsauksen. Tämän jälkeen kaikille esiintyjille voi esittää kysymyksiä ja haastattelupyyntöjä.

Tilaisuus järjestetään suomeksi lukuunottamatta NIB:n pääjohtaja Henrik Norrmanin puheenvuoroa, jonka hän pitää englanniksi.

Paikka: Danske Bankin tilat, Pohjoisesplanadi 37 A, 6. kerros.

Tervetuloa!

Hanna Malmivaara

viestintäjohtaja | Vice President, Corporate Communications
mobile +358 40 561 6568
hanna.malmivaara@yit.fi
YIT Oyj | YIT Corporation

Avainsanat:

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen kaupunkikehittäjä ja rakennusyhtiö. Tavoitteenamme on luoda entistä kestävämpiä, toimivampia ja vetovoimaisempia kaupunkeja ja elinympäristöjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Olemme myös vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Omistamme kiinteistöjä yhdessä kumppaneidemme kanssa, mikä tukee merkittävien kehityshankkeidemme toteuttamista. Tarjoamme asiakkaillemme myös kiinteistöjen arvoa parantavia palveluita. Työllistämme noin 7 400 ammattilaista kymmenessä maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2020 liikevaihtomme oli noin 3,1 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.