YIT:N OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN KAKSINKERTAI

YIT:N OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN KAKSINKERTAISTAMINEN MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN; KAUPANKÄYNTI UUSILLA OSAKKEILLA ALKAA 29.3.2004

YIT-Yhtymä Oyj:n 18.3.2004 pidetty varsinainen yhtiökokous päätti muuttaa yhtiöjärjestyksen 3 §:n siten, että yhtiön osakkeen nimellisarvo muutetaan kahdesta eurosta yhdeksi euroksi (splittaus). Muutos on tänään merkitty kaupparekisteriin.

Kukin kahden euron nimellisarvoinen osake jaetaan kahdeksi yhden euron nimellisarvoiseksi osakkeeksi. Yhtiön osakkeiden lukumäärä kaksinkertaistuu nykyisestä 30.523.375 kappaleesta 61.046.750 kappaleeseen. Osakepääoma säilyy ennallaan eli 61.046.750 euron suuruisena.

Kullakin osakkeenomistajalla tulee olemaan osakkeita kaksinkertainen määrä nykyiseen verrattuna. Osakkeiden lukumäärän lisääminen toteutetaan arvo-osuusjärjestelmässä eikä se edellytä osakkeenomistajilta mitään toimenpiteitä. Uudet osakkeet otetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssissä 29.3.2004 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n yhtiöjärjestys on luettavissa yhtiön Internet- sivuilla.

Lisätietoja: varatoimitusjohtaja Esko Mäkelä, puh. 020 433 2258, esko.makela@yit.fi viestintäjohtaja Veikko Myllyperkiö, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi