YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 1998 A

YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 1998 A JA B OPTIO-OIKEUKSILLA

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeita on merkitty vuoden 1998 A optio- oikeuksien perusteella 22.8. - 27.10.2003 yhteensä 85.450 kappaletta. B optio-oikeuksilla on merkitty osakkeita samalla ajanjaksolla yhteensä 199.900 kappaletta.

Näistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 570.700 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 31.10.2003.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi