YIT:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ VUODEN 2002 C- JA D-OPTIO-OIKEUKSILLA 13.8.-30.11.2005

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeita on 13.8.-30.11.2005 välisenä aikana merkitty vuoden 2002 C-optio-oikeuksien perusteella yhteensä 105.766 kappaletta ja D-optio-oikeuksien perusteella yhteensä 161.312 kappaletta.

Jokainen optio-oikeus oikeuttaa merkitsemään kaksi YIT-Yhtymä Oyj:n yhden euron nimellisarvoista osaketta. C-optioilla osakkeen merkintähinta on 6,545 euroa kappaleelta ja D-optioilla 5,845 euroa kappaleelta.

Näistä osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, 267.078 euroa, on tarkoitus merkitä kaupparekisteriin 5.12.2005.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: hallintopäällikkö Marja Salo, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi