YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2

YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2004

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2003 julkaistaan 20.2.2004.
Vuosikertomus vuodelta 2003 julkaistaan suomenkielisenä viikolla 11 (8.-12.3.2004)ja englannin- ja ruotsinkielisenä viikolla 12 (15.- 19.3.2004).

Varsinainen yhtiökokous pidetään 18.3.2004.

Vuonna 2004 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 4.5.2004 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 5.8.2004 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2.11.2004

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Veikko Myllyperkiö, viestintäjohtaja, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi