YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2006

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2005 julkaistaan 10.2.2006. klo 8.00. Vuosikertomus vuodelta 2005 julkaistaan viikolla 9 (27.2.- 3.3.2006).

Varsinainen yhtiökokous pidetään 13.3.2006.

Vuonna 2006 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 27.4.2006 klo 8.00 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 28.7.2006 klo 8.00 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 27.10.2006 klo 8.00

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Veikko Myllyperkiö, viestintäjohtaja, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2018 oikaistu pro forma -liikevaihtomme oli noin 3,2 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä www.yitgroup.com/fi