YIT:n tulosjulkistukset ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2018

YIT Oyj Pörssitiedote 27.10.2017 klo 8.05

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2017 julkistetaan torstaina 1.2.2018. Vuosikertomus vuodelta 2017 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan viimeistään viikolla 8/2018.

YIT julkistaa lisäksi kaksi osavuosikatsausta ja puolivuosikatsauksen vuonna 2018:

• Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 26.4.2018
• Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuulta 26.7.2018
• Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 25.10.2018

Tilinpäätöstiedote, osavuosikatsaukset ja puolivuosikatsaus julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa. Ennen julkistuksia yhtiö noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa, joka alkaa 1.1., 1.4., 1.7. ja 1.10. ja joka kestää kunkin tuloksen julkistamiseen asti.

YIT Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä 16.3.2018. Yhtiön hallitus kutsuu myöhemmin erikseen yhtiökokouksen koolle. Osakkeenomistajan mahdollinen hallitukselle osoitettu pyyntö saada vaatimansa asia varsinaisen yhtiökokouksen 2018 käsiteltäväksi tulee toimittaa viimeistään 4.1.2018 kirjallisesti osoitteeseen YIT Oyj, Juha Jauhiainen, PL 36, 00621 Helsinki.

Lisätietoja antavat:

Hanna Jaakkola, Sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Juha Jauhiainen, lakiasiainjohtaja, YIT Oyj, puh. 040 725 9643, juha.jauhiainen@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi