YIT:n työturvallisuusanimaatio palkittiin jälleen

YIT:n työturvallisuusanimaatio palkittiin US International Film & Video Festival -kilpailussa Los Angelesissa. Kyseessä oli jo 49. vuotuinen kilpailu, johon osallistui yli 1 000 filmiä 34:stä eri maasta.

Helsinkiläinen tuotantoyhtiö Whitepoint sai kansainväliseltä tuomaristolta kirkkaimman Gold Camera Statuette -palkinnon YIT:lle tekemällään työturvallisuusanimaatiolla YIT Work Safety. Filmin tuotannosta ja ohjauksesta vastasivat Turkka Syrjäläinen ja Janne Wahlman. Animaation takana on Jouko Manninen.

YIT:n työturvallisuusanimaatio tehtiin tukemaan YIT:n Venäjän työturvallisuutta ja ehkäisemään vakavien työtapaturmien syntymistä.

Video palkittiin jo aiemmin World Media Festival -kilpailussa Hampurissa.

Katso video täältä: https://youtu.be/I1TsGqIfH0k

Avainsanat:

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi