YIT:n vapaa-ajan kohteet verkottuvat

LEHDISTÖTIEDOTE
                                   Julkaisuvapaa 27.10. klo 9.00

YIT:n vapaa-ajan kohteet verkottuvat                                              YIT:ltä vapaa-ajan asunnon ostaneet ja vuokrauspalveluun liittyneet omistajat    majoittuvat puoleen hintaan Chalets & Villas -lomaverkoston ympäri Suomea        olevissa kohteissa.                                                               YIT ja vapaa-ajan kohteiden vuokrauspalvelukumppanit ovat sopineet yhteistyöstä, joka mahdollistaa Chalets- ja Villas-vapaa-ajan asuntojen vuokrauspalveluun      liittyneiden omistajien lomailun puoleen hintaan muissa verkoston kohteissa.     YIT:n vapaa-ajan asunnot sijaitsevat suosittujen matkailukohteiden ytimissä,     palveluiden välittömässä läheisyydessä. Lomaverkoston kohteita on valmiina jo    Ylläksellä, Vuokatissa ja Tahkolla. Valmistuttuaan verkostoon liittyvät mm.      Saariselkä, Ruka, Kivitippu ja Vanajanlinna.                                      ”Tarjonnaltaan erilaiset kohteet ovat nyt Chalets & Villas -omistajien käytössä.
Samalla kun Ylläs Chalets -omistaja lomailee toisessa kohteessa, on oma asunto vuokrattavissa matkailijoiden käyttöön”, toteaa Fontana Spahotel Ylläksen hotellinjohtaja Pekka Kuusisto. ”Lomaverkosto houkuttaa uusia asiakkaita lomailemaan Vuokatissa. Vaihtelu virkistää myös Vuokatti Chalets -omistajia”, sanoo Vuokatin Urheiluopiston talousjohtaja Jukka Hartonen. ”Kohteiden sesongit täydentävät toisiaan loistavasti. Yhdellä turvallisella asuntokaupalla saa näin monen muunkin kohteen elämykset käyttöönsä”, kertoo YIT:n Vapaa-ajan palveluiden yksikönjohtaja Marko Oinas.

Lisätietoja: Hotellinjohtaja Pekka Kuusisto, Fontana Spahotel Ylläs Saaga, puh. 040 827 5567, pekka.kuusisto@yllassaaga.fi Talousjohtaja Jukka Hartonen, Vuokatin Urheiluopisto, puh. 0500 646 276, jukka.hartonen@vuokattisport.fi Yksikönjohtaja Marko Oinas, YIT Vapaa-ajan palvelut, puh. 040 506 7430, marko.oinas@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palvelu-yritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2007 YIT:n liikevaihto oli 3,7 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on yli 27 000. YIT:n osake noteerataan OMX Pohjoismaisessa Pörssissä Helsingissä. www.yit.fi