YIT Oyj:n tilinpäätöstiedotteen 2023 julkistaminen 9.2.2024

YIT Oyj Sijoittajauutinen 2.2.2024 klo 9.00

YIT Oyj:n tilinpäätöstiedotteen 2023 julkistaminen 9.2.2024

YIT Oyj:n vuoden 2023 tilinpäätöstiedote julkistetaan perjantaina 9.2.2024 noin kello 9.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja raportointimateriaalit suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/sijoittajat.

Suora webcast-lähetys ja kansainvälinen puhelinkonferenssi järjestetään perjantaina 9.2.2024 klo 10.00 Suomen aikaa. Tuloksen esittelevät YIT Oyj:n toimitusjohtaja Heikki Vuorenmaa sekä talousjohtaja Tuomas Mäkipeska.

Webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa https://yit.videosync.fi/q4-2023/ sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/sijoittajat. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa myöhemmin samana päivänä.

Puhelinkonferenssiin osallistujia pyydetään rekisteröitymään oheisen linkin kautta: https://palvelu.flik.fi/teleconference/?id=50048709. Rekisteröidyttyään osallistuja saa puhelinnumeron ja tunnukset osallistuakseen puhelinkonferenssiin. Kysymyksen esittämiseksi osallistujan tulee painaa puhelimestaan *5 liittyäkseen kysymysjonoon.

Tilaisuus on yhteinen sijoittajille, analyytikoille ja tiedotusvälineille. Tervetuloa!

Lisätietoja:
Essi Nikitin
, sijoittajasuhdejohtaja, YIT, puh. 050 581 1455, essi.nikitin@yit.fi

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen hankekehittäjä ja rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme kestäviä elinympäristöjä: toimivia koteja asumiseen, julkisia ja kaupallisia rakennuksia tulevaisuuden tarpeisiin ja infrastruktuuria sujuvaan liikkumiseen. Työllistämme noin 5 000 ammattilaista kahdeksassa maassa: Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 2,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Lue lisää: www.yitgroup.com/fi