YIT TEOLLISUUS- JA VERKKOPALVELUT OY:N NIMI MUUTTUU

LEHDISTÖTIEDOTE   3.1.2011 klo 11.30

YIT TEOLLISUUS- JA VERKKOPALVELUT OY:N NIMI MUUTTUU

YIT Teollisuus- ja verkkopalvelut Oy:n (Y-tunnus 1860875-1) nimi muuttui 1.1.2011 alkaen. Uusi nimi on YIT Teollisuus Oy. Ruotsiksi nimi on YIT Industri Ab ja englanniksi YIT Industry Ltd.

YIT myi Verkkopalvelut-liiketoimintaryhmän Relacomille vuonna 2007, mutta osakeyhtiön nimeä ei muutettu vielä tuolloin. Uusi nimi kuvaa paremmin yrityksen toimialaa.

Kaikessa toiminnassa ja viestinnässä käytetään kuitenkin edelleen nimeä Teollisuuden palvelut. Tämä nimi sisältää YIT Teollisuus Oy:n ja Oy Botnia Mill Service Ab:n.

YIT Teollisuuden palvelut tarjoaa teollisuudelle tuotantolaitosten kunnossapitopalveluja sekä investointipalveluja putkistoihin ja säiliöihin sekä sähkö-, automaatio- ja ilmanvaihtojärjestelmiin. Olemme tuotealueillamme Pohjoismaiden johtava teollisuuden pal­veluyritys. Palveluksessamme on noin 3000 ammattilaista.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Tuija Hirvonen, puh. 040 7100 521

YIT Oyj

Virva Salmivaara

Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi