YIT toteuttaa Karelia-Upofloorille toimitilat Espoon Sinimäkeen

LEHDISTÖTIEDOTE 16.6.2009 klo 13.00

YIT toteuttaa Karelia-Upofloorille toimitilat Espoon Sinimäkeen YIT toteuttaa uudet toimitilat Karelia-Upofloor-konsernille Espoon Sinimäkeen. Tapiola-yhtiöiden omistama kiinteistö peruskorjataan lähes uutta vastaavaksi. Viisikerroksisessa kiinteistössä on noin 18 200 bruttoneliötä. YIT vastaa peruskorjauksen lisäksi kohteen vuokrauksesta. Kiinteistön peruskorjaustyöt ovat osittain jo valmiit ja sinne ovat muuttaneet jo muun muassa kaluste- ja rakennusheloja maahantuova Hovila Oy sekä yleisö- ja yritystapahtumien tekninen toteuttaja Eastway Oy. Karelia-Upofloorille tulee käyttöön suurin osa kiinteistön katutason liike- ja näyttelytiloista sekä toimisto- ja varastotilaa. - Sinimäessä kaikki pääkaupunkiseudun toimintomme sijoittuvat saman katon alle, kertoo Karelia-Upofloorin markkinointipäällikkö Jouko Siltanen. - Tilatarpeemme kasvoi, joten etsimme paikkaa, johon asiakkaittemme on helppo tulla. Halusimme lisäksi uudet tilat show-roomille ja keraamisten laattojen myymälälle, joten tarvitsimme hyvin monipuolista tilaa. Sinimäentie valikoitui nopeasti näkyvän sijaintinsa ja meille räätälöityjen tilaratkaisujen vuoksi, Siltanen jatkaa. Yhtiö muuttaa uusiin tiloihin loppuvuodesta 2009. - Kohteen kysyntä on ollut erinomainen. Tiloista noin puolet on vuokrattu nopeasti ja lopuista on parhaillaan useita neuvotteluita käynnissä, kertoo kohteen vuokrauksesta vastaava YIT:n asiakaspäällikkö Mia Halttunen. Kiinteistöön tullaan toteuttamaan asiakkaan tarpeiden mukaan suunniteltua logistiikka-, varasto- ja toimistotilaa. Sinimäentie 8 tarjoaa erinomaisen vaihtoehdon yrityksille, jotka hakevat varasto- ja logistiikkatilan lisäksi toimistotilaa pääkaupunkiseudun hyvien kulkuyhteyksien varrelta. Lisätietoja: Timo Erkkilä, yksikönjohtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 040 540 4313, timo.erkkila@yit.fi YIT OYJ

Veikko Myllyperkiö Viestintäjohtaja Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi