• YIT Oyj/

YIT valittu Liettuan Vilnaan rakennettavan kauppakeskuksen toisen vaiheen toteuttajaksi

Report this content

SIJOITTAJAUUTINEN                                                                             11.2.2015 KLO 9.00

YIT on allekirjoittanut urakkasopimuksen kanadalaisen pääomasijoittajan VPH:n kanssa Nørdika-nimisen kauppakeskushankkeen toisen vaiheen rakentamisesta Vilnaan, Liettuaan. Toisen vaiheen arvo YIT:lle on noin 10 miljoonaa euroa ja se valmistuu keväällä 2016. Vilnan lentokentän läheisyyteen rakennettavan kauppakeskuksen toinen vaihe on pinta-alaltaan lähes 22 000 neliömetriä.

YIT valittiin Nørdika-kauppakeskuksen ensimmäisen vaiheen rakentajaksi vuoden 2014 lopulla. Kauppakeskuksen ensimmäinen vaihe valmistuu syksyllä 2015.

Lisätietoja antavat:

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 050 390 6750, sanna.kaje@yit.fi
Tom Sandvik, Baltia ja keskinen Itä-Eurooppa -liiketoimintaryhmän johtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 0400 617 807, tom.sandvik@yit.fi

Sanna Kaje
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä ja Slovakiassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä - asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme lähes 6 000 henkilöä seitsemässä maassa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 1,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi