YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 492/2004, 9.12.2004   OSAKKEET

YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 114.134 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 10.12.2004 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 61.292.854

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 492/2004, 9 December 2004 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS:

A total of 114 134 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 10 December 2004.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 61 292 854

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi