YIT-YHTYMÄ OYJ:N JOUKKOVELKAKIRJALAINOJE

YIT-YHTYMÄ OYJ      PÖRSSITIEDOTE  25.9.2003 klo 16.30 1 (1) YIT-YHTYMÄ OYJ:N JOUKKOVELKAKIRJALAINOJEN LIIKKEESEENLASKU YIT-Yhtymä Oyj:n joukkovelkakirjalainojen 2/2003 ja 3/2003 merkintäpäivä oli tänään 25.9.2003. Vaihtuvakorkoinen laina 2/2003 merkittiin täyteen määräänsä asti ja kiinteäkorkoinen laina 3/2003 ylimerkittiin lähes kaksinkertaisesti.
Molemmat lainat, kumpikin määrältään 50 miljoonaa euroa, lasketaan liikkeeseen 1.10.2003.
Vaihtuvakorkoisen joukkovelkakirjalainan 2/2003 emissiohinnaksi tuli 100 ja tuotoksi kolmen kuukauden euribor + 0,65 %.
Kiinteäkorkoisen joukkovelkakirjalainan 3/2003 emissiohinnaksi tuli

101,03 ja tuotoksi 4,55 %.

Joukkovelkakirjalainojen järjestäjänä toimii Sampo Pankki Oyj. YIT-

YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: YIT-Yhtymä Oyj: rahoitusjohtaja Jaakko Mäkynen, puh. 020 433 2307, jaakko.makynen@yit.fi Sampo Pankki Oyj Pääomamarkkinat: johtaja Riitta Salonen, puh 010 513 3633