*YIT-YHTYMÄ OYJ:N VUODEN 2002 C-OPTIO-OI

HEX HELSINKI                        ARVOPAPERIPÖRSSI  TIEDOTE 107/2004
                                    OPTIO-OIKEUDET    30.3.2004

YIT-YHTYMÄ OYJ:N VUODEN 2002 C-OPTIO-OIKEUDET KAUPANKÄYNNIN KOHTEEKSI 1.4.2004

Kaupankäynti YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C-optio-oikeuksilla alkaa Helsingin Pörssissä 1.4.2004.

YIT-Yhtymä Oyj:n 2002 D-optio-oikeuksien perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1VEW102 ISIN-koodi: FI0009606123 Pörssierä: 10 Kaupankäynti alkaa: 1.4.2004 Osakkeiden merkintäsuhde: 1 (YTY1VEW102): 2 (YTY1V) Osakkeen merkintähinta: 6,545 EUR / osake Osakkeiden merkintäaika alkaa: 1.4.2004 Osakkeiden merkintä-aika loppuu: 30.11.2006 Optio-oikeuksien yhteismäärä: 450.000

HELSINGIN PÖRSSI Pekka Peiponen

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi