HYY Yhtymä vahvistaa hallitustaan

Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan varallisuudenhoitaja, kiinteistö- ja finanssisijoituksiin sekä majoitus- ja ravintolaliiketoimintaan keskittyvä HYY Yhtymä vahvistaa hallitustaan. Varman varatoimitusjohtaja, sijoitusjohtaja, VTM, Reima Rytsölä on nimitetty hallitukseen 17.3.2016 alkaen.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Innofactor Oyj:n Vice President Mikko Myllys.

Reima Rytsölä toimii Varman varatoimitusjohtajana ja sijoitusjohtajana sekä johtoryhmän jäsenenä. Rytsölän ohella hallitukseen nimitettiin uusina opiskelijajäsenet Antti Kähkönen, Minna Mäkitalo, Aarni Suvitie sekä Elina Tyynelä.

Hallituksessa jatkavat TkT, DI, Boardman Oy:n partneri ja hallituksen jäsen Tarja Pääkkönen, Asianajotoimisto Bird & Birdin Partner, oikeust. kand., asianajaja Jaakko Hietala sekä hallitusammattilainen Erkka Valkila. Opiskelijajäsenistä jatkaa Risto Karinkanta.

Mikko Myllys, hallituksen puheenjohtaja     mikko.myllys@hyy.fi , 050 414 3283

Mikko Huttunen, yhtymäviestintä                mikko.huttunen@hyy.fi, 050 435 4512

HYY Yhtymä on Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan vastuullinen varallisuudenhoitaja, joka on keskittynyt kiinteistö- ja finanssisijoituksiin sekä majoitus- ja ravintola-alan liiketoimintaan. Omistajamme on opiskelija.