Olli Olkkonen HYY Yhtymän rakennuttajapäälliköksi

Olli Olkkonen on nimitetty HYY Yhtymään rakennuttajapäälliköksi. Otaniemestä valmistunut diplomi-insinööri Olkkonen tulee vastaamaan HYY Kiinteistöjen investointihankkeiden rakennuttamisesta sekä strategian mukaisesta uudis- ja korjausrakentamisesta.

Olkkonen siirtyy HYY Yhtymälle A-Insinööreistä, jossa hän toiminut rakennuttamisen kehitys- ja projektipäällikkönä. Tätä ennen Olkkonen on työskennellyt muun muassa Sweco PM Oy:ssä rakennuttamisen parissa. Olkkonen aloittaa tehtävässään 23.8.2018.

-Lyyra-hankkeen myötä tulevaisuus HYY Yhtymällä näyttää todella mielenkiintoiselta rakennuttamisen saralla. Mahtavaa päästä Lyyran kaltaiseen näyttävään ja keskeiseen hankkeeseen mukaan, unohtamatta tulevia kehityshankkeita nykykiinteistöillä, Olkkonen toteaa.

- HYY kiinteistöillä on käynnissä merkittävät hankkeet nykyisten ydinkeskustassa sijaitsevien arvokiinteistöjen kehittämisessä sekä uudisrakentamisen parissa. Olen todella innoissani Ollin liittymisestä mukaan tiimiin. Ollin motivaatio ja rautainen ammattitaito rakentamisessa antavat meille loistavat edellytykset entistä kovempiin tuloksiin tulevien hankkeiden läpiviennissä, kiinteistöjohtaja Ville Vaarala kertoo.

Lisätietoja:

Ville Vaarala, kiinteistöjohtaja, puh. 040 569 0699

HYY Yhtymän tavoitteena on kansainvälisen ja kestävän tieteen ja talouden kaupungin rakentaminen. Liiketoimintamme keskittyvät kiinteistö- ja finanssisijoituksiin sekä majoitus- ja ravintola-alaan. Olemme Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistama yritys ja mahdollistamme tuotoillamme aktiivista opiskelijaelämää.

Lainaukset

Olli Olkkonen