• ZAGG/

InvisibleShield lanseeraa nyt Suomessa korkeaenergiseltä, näkyvältä siniseltä valolta suojaavan näytönsuojan uusille iPhone Xs/Xs Max/XR-malleille.

Report this content

InvisibleShield lanseeraa Glass+ VisionGuard-suojan Apple iPhone Xs, iPhone Xs Max och iPhone XR-malleille. Glass+ VisionGuard suojaa silmiä korkeaenergiseltä, näkyvältä siniseltä valolta vääristämättä värejä tai terävyyttä.

Zagg-yrityksen InvisibleShield, maailman johtava tuotemerkki näytönsuojissa, lanseeraa Glass+ VisionGuard-suojan Applen uusille iPhone Xs, iPhone Xs Max ja iPhone XR-malleille. VisionGuard on varustettu tehokkaalla EyeSafe-tekniikalla, joka suodattaa pois näytöltä osan haitallisesta korkeanenergisestä, näkyvästä sinisestä valosta, säilyttäen samalla värit ja tarkkuuden.

Digitaalisten yksiköiden käyttö yleistyy, mikä myös lisää altistumistamme siniselle korkeaenergiavalolle. Sininen korkeaenergiavalo rasittaa silmiä ja aiheuttaa silmien kuivuutta ja ärsytystä, unettomuutta, näkökyvyn heikentymistä ja silmien ennenaikaista ikääntymistä, erityisesti lapsilla.

Nielsenin mukaan aikuiset viettävät yli 9 tuntia päivässä näytön ääressä *. Vision Councilin mukaan ihminen räpyttää silmiään keskimäärin 18 kertaa minuutissa. Digitaalista näyttöä katsoessa räpytystiheys vähenee, mikä aiheuttaa silmien kuivuutta, kutiamista ja ärsytystä – oireita jotka ovat merkki silmien ylirasittumisesta. Sininen korkeaenergiavalo tunkeutuu syvemmälle silmään ja voi aiheuttaa vaurioita verkkokalvolle. Tutkimukset osoittavat että sinisen valon ja pitkän ajan kuluessa syntyneillä näköongelmilla, kuten esimerkiksi ikämuutoksilla keltaisissa pilkuissa (makuladegeneraatio) sekä harmaakaihilla, jotka ovat tavallisia syitä näkökyvyn heikentymiseen, on yhteys toisiinsa.

Glass+ VisionGuard
– tehokkaalla EyeSafe-kerroksella – suodattaa pois näytön haitallista korkeaenergiavaloa antaen tehokkaan suojan, josta InvisibleShield tunnetaan. Ion Matrix™-tekniikka vahvistaa Glass+ VisionGuard-suojaa molekyylitasolla, säilyttäen samalla näytön lasinomaisen ilmeen ja antaa täysin peittävän suojan erinomaisella kosketustoiminnolla ja terävyydellä.

– Käytämme mobiili-yksiköitä lähes kaikissa elämäntilanteissa, lähetämme tekstiviestejä läheisille ja tuttaville, vastaamme sähköpostiviesteihin, käytämme sosiaalisia medioita ja kulutamme viihdettä. Tämä kaikki näyttöjen ääressä vietetty aika rasittaa silmiämme. InvisibleShield Glass+ VisionGuard on muotoiltu suodattamaan pois haitallista sinistä valoa, säilyttäen samalla värit ja tarkkuuden, sanoo ZAGG International-yrityksen toimitusjohtaja Gavin Slevin.

Glass+ VisionGuard-suoja kuuluu täydelliseen InvisibleShield-näytönsuojasarjaan iPhone X, Xs, iPhone Xs Max ja iPhone XR-malleille, mukaan lukien uusi InvisibleShield Glass+ Anti-Glare, jonka mattapinta estää valon heijastumisen näytölle, tarjoten samalla kestävän, sormenjälkiä hylkivän pinnan. Uusi InvisibleShield-valikoima käsittää myös näytönsuojat HD Ultra, Glass Curve, Glass+ ja Glass+ Privacy sekä 360 Protection Case ja Case-bundling.

Lisätietoa koko näytönsuojavalikoimastamme uudelle iPhone X-mallille löydät täältä www.InvisibleShield.com.

Hinnat ja saatavuus
Glass+ VisionGuard-näytönsuoja on saatavilla syyskuussa Gigantti-jälleenmyyjällämme sekä valikoiduilla jälleenmyyjillä myöhemmin syksyllä. Hinta: 34.99 euroa.

Myös alla olevat näytönsuojat ovat saatavilla tässä kuussa osoitteessa InvisibleShield.com sekä valikoiduilla jälleenmyyjillä tuotteille iPhone Xs, iPhone Xs Max ja iPhone XR:

• Glass+ Anti-Glare - 34.99 euroa.
  • HD Ultra - 24.99 euroa.
  • Glass Curve - 39.99 euroa.
  • Glass+ - 29.99 euroa.
  • Glass+ Privacy - 34.99 euroa.
  • 360 Protection Case - 19.99 euroa.
  • 360 Protection Glass ja Case-bundling - 49.99 euroa.

Tuotevideo Glass+ VisionGuard

Lehdistökuvat

Takuu
InvisibleShields näytönsuojalla on alanjohtava rajoitettu elinikäinen takuu, joka tarkoittaa sitä, että vaihdamme laitteen käyttöiän aikana rikkoutuneen tai kuluneen näytönsuojasi. Lisätietoja saat sivustolta ZAGG.com. Yli 165 miljoonalla myydyllä näytönsuojalla ympäri maailmaa, InvisibleShield on parhaiten myyvä näytönsuoja älypuhelimille USA:ssa. InvisibleShieldistä on tullut alan standardi näytönsuojissa.

Lisätietoa ja testikappaleita, ystävällisesti ota yhteyttä:
Gabriel Kjellén
Country Manager, Nordics, ZAGG International
Email: gabriel.kjellen@zagg.com

Tietoa InvisibleShield-tuotemerkistä
Yli 165 miljoonalla myydyllä näytönsuojalla ympäri maailmaa, InvisibleShield on maailman johtava tuotemerkki näytönsuojissa. Ensiluokkaisilla, sotilasluokitelluilla näytönsuojillaan InvisibleShield tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden käyttää mobiili-yksiköitään tarvitsematta olla huolissaan naarmuista tai haljenneista tai pirstoutuneista näytöistä. InvisibleShieldin kotipaikka on Utahissa ja sillä on toimintaa USA:ssa, Irlannissa ja Kiinassa. InvisibleShield-tuotteita on saatavana johtavilta jälleenmyyjiltä ympäri maailmaa.

Tietoa yrityksestä ZAGG Inc
ZAGG Inc (NASDAQ: ZAGG) on maailman johtava mobiili-lisätarvikkeiden ja mobiilin elämäntavan mahdollistavan tekniikan alalla. Yrityksellä on palkittu tuotevalikoima, joka sisältää näytönsuojia, virtalähderatkaisuja, mobiilinäppäimistöjä, sosiaalista teknologiaa ja yksilöllisiä ääniratkaisuja, tuotemerkeiltä ZAGG, mophie, InvisibleShield, sekä IFROGZ. ZAGG toimii USA:ssa Irlannissa ja Kiinassa. Lisätietoa saat yrityksen kotisivuilta: www.zagg.com ja www.mophie.com

* LÄHTEET
2018 Nielsen Audience Report, 1Q Report, July 31, 2018