Cliniderm tarjoaa uutuuksia ikääntyvälle iholle

Cliniderm Age Correct -ihonhoitosarja taistelee tehokkaasti ikääntymisen merkkejä vastaan. Sarjan neljä uutuustuotetta elvyttävät ihoa koko kasvojen alueella palauttaen ihoon sen luonnollisen hehkun.

Cliniderm Age Correct -tuotesarja on kehitetty pohjoismaalaisiin olosuhteisiin ehkäisemään ja korjaamaan ikääntymisen merkkejä yli 40-vuotiailla. Tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille.

Cliniderm Age Correct -tuotteiden vaikuttavina aineina toimivat peptidit, jotka elvyttävät ihon omaa toimintaa vähentäen ikääntymisen merkkejä.

Cliniderm Age Correct day cream -päivävoide suojaa ihoa päivän rasituksilta sekä korjaa ikääntymisen merkkejä tehokkaasti. Tuote sisältää muun muassa ihoa pehmentävää ja rauhoittavaa canola-öljyä. Polymeerit ja proteiinit tiukentavat ihon rakennetta tehden siitä nuorekkaamman näköisen. Erinomainen meikinalusvoide. Hinta noin 26 € (50 ml).

Cliniderm Age Correct day & night eye cream duo on kaksi silmänympärysvoidetta yhdessä pakkauksessa; yö- ja päivä. Päivävoide vähentää ikääntymisen merkkejä välittömästi, häivyttää tummia silmänalusia ja tuo iholle kiinteyttä ja hehkua. Yövoide elvyttää ihon toimintoja ja tekee silmänympärysihosta nuorekkaamman näköisen. Hajustamaton tuote sisältää kasviöljyjä, jotka pehmentävät ja hoitavat ihoa. Hinta noin 24 € (2 x 15 ml).

Cliniderm Age Correct night cream -yövoide nopeuttaa ihosolujen uudistumista tehden ihosta kiinteämmän, tasaisemman ja kimmoisamman. Tuotteen sisältämä voipuu pehmentää ja uudistaa kasvojen ihoa. Betahydroksihappo nopeuttaa ihosolujen uudistumista tehden ihosta näkyvästi tasaisemman ja hehkuvamman. Cliniderm Age Correct night cream vähentää tehokkaasti ikääntymisen merkkejä. Hinta noin 27 € (50 ml).

Cliniderm Age Correct serum -seerumi heleyttää ihoa tehden siitä välittömästi tasaisemman ja hehkuvamman. Tuotteen sisältämä niasiini eli B3 vitamiini uudistaa ihoa. Seerumia suositellaan käytettäväksi päivä- ja yövoiteen alla. Hinta noin 30 € (30 ml).

Kaikki Cliniderm-tuotteet sisältävät tehokkaasti ihoa vahvistavan Nordic Skin tecnology eli Skin Protection System -raaka-aineyhdistelmän. Nordic Skin tecnology sisältää tutkitusti tehokkaat kosteuden sitojat, ns. ilmastoyhdisteen (glyseroli, propyleeniglykoli, sorbitoli) ja hyaluronihappoa. Antioksidanteista Age Correct -tuotteissa käytetään ihoa uudistavaa ja vahvistavaa niasiinia sekä vapailta radikaaleilta suojaavaa E-vitamiinia.

Cliniderm-sarja on uudistunut

Cliniderm-tuotesarjasta on nyt helpompi poimia sopiva tuote kasvojen hoitoon eri ikävaiheissa. Tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille.

- Age Prevent +25 ennaltaehkäisee ja korjaa ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä. Sarjaan kuuluvat päivä-, yö- ja silmänympärysvoide.

- Age Correct + 40 vähentää ryppyjä ja juonteita näkyvästi. Sarja sisältää päivä-, yövoiteen, seerumin sekä kaksoisvoiteen silmänympärysiholle.

- Sensitive rauhoittaa herkkää, punoittavaa ja couperoottista ihoa. Sarjaan kuuluvat herkän ihon hajustamattomat anti-age-tuotteet: Rich-hoitovoide kuivalle iholle, Light-hoitovoide normaali/sekaiholle, punaisuutta lievittävä voide ja puhdistusvesi.

- Ciniderm Sun aurinkotuotteet

- For Men -tuotteet

Cliniderm Age Correct -sarjan uutuustuotteet on saatavilla apteekeista tammikuussa 2012.

CLINIDERM BY ACO - BEAUTIFUL SCIENCE: ”ADVANCED SKIN TECHNOLOGY FOR A NORDIC WAY OF LIFE”

Yhteydenotot:

Markkinointipäällikkö              Annukka Tuomiranta;             annukka.tuomiranta@aconordic.com

Kouluttaja                                    Katja Kiuttu;                                katja.kiuttu@aconordic.com

Tuote -ja kuvapyynnöt:          Terhi Rauhansalo;                     terhi.rauhansalo@aconordic.com                                                Puh: 020 7631 600.

Kuluttajatiedustelut:                                                                          info-fi@aconordic.com

ACO HUD NORDIC AB on johtava ihonhoitotuotteita myyvä yritys Pohjoismaissa. Valikoimaan kuuluvat niin lääkevoiteet kuin luksuskosmetiikkatuotteetkin. Oma tutkimus-ja kehitylaboratorio takaa turvalliset, uudenaikaiset tuotteet pohjoismaisille asiakkaille. Avoimuus kuuluu arvoihimme ja julkaisemmekin jatkuvasti uusia tutkimustuloksia tuotteistamme. Tiedon ja tutkimukseen perustuvien lupausten avulla rakennamme uskottavuutta ihonhoitoalalla. ACOn liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja ACOlla työskentelee noin 100 työntekijää. Lisätietoa ACOsta osoitteessa www.aco.fi