DMP tukee Suomen freestyle-maajoukkuetta matkalla menestykseen

Markkinoinnin toteuttaja DMP on olympialaisiin valmistautuvan Suomen freestyle-maajoukkueen uusi pääyhteistyökumppani. Osapuolet ovat sopineet puolivuotisesta kumppanuudesta.

DMP tukee freestyle-maajoukkuetta tärkeänä olympiatalvena. Kumppanuus syntyi yhteisistä arvoista ja tavasta toimia. - Freestyle sopii meille kumppanuuslajina kuin nenä päähän. Tietynlainen tekemisen meininki, nopea suoritusaika ja jatkuva halu kehittää itseään menestyäkseen ovat ominaisia kummallekin osapuolelle, DMP:n myynti- ja markkinointijohtaja Ilkka Mattila sanoo. - DMP on monella tapaa poikkeuksellinen markkinointialan toimija. Toisin kuin useimmat alan yritykset, olemme pitkäjänteisesti markkinoineet myös omaa osaamistamme. Yhteistyö freestyle-maajoukkueen kanssa on jälleen askel eteenpäin markkinointistrategiassamme. DMP on tänään mukana freestyle-maajoukkueen mediatilaisuudessa Talmassa. Tilaisuuden jälkeen klo 17 alkavassa mäkiriehassa joukkueen urheilijat esittävät näyttäviä hyppyjä DMP:n toteuttamista, kestävistä pahvihyppyreistä.