Eckerö Linen kanssa Tallinnaan 11.10.2012

Eckerö Line kutsuu sinut syksyn perinteiselle toimittajamatkalle Tallinnaan torstaina 11.10.2012.

Matkalla kuulet vuodenvaihteessa liikennöinnin aloittavan m/s Finlandian tuoreimmat kuulumiset. Lisäksi pääset tutustumaan mielenkiintoisiin vieraisiin ja nauttimaan syksyisestä Tallinnasta sekä hyvästä ruoasta ja matkaseurasta.

Ohjelmassa muun muassa vierailu Piritan luostariin, jossa tapaamme luostarin katolisen isän Vello Salon, yhden Viron tunnetuimmista ja rakastetuimmista itsenäisyystaistelun vetäjistä. Paikalla on myös Lagle Parek, Viron ensimmäisen poliittisen puolueen ERSP:n luoja ja presidenttiehdokas vuodelta 1992. Parek valittiin vuoden virolaiseksi vuonna 2007.

Piritan luostarissa nautimme nunnien valmistaman lounaan, jolloin seuraamme liittyy suomalainen yrittäjä Mika Erik Sucksdorff. Hän toimii yhden Viron suurimman kiinteistövälitysyhtiön Uus Maan partnerina ja johtajana.

Paluumatkalla avaamme Suomi-herkkujen juhlaa -teemaviikot ja saamme nauttia nostalgisia Nordlandian herkkuja vuosien varrelta.

Päiväristeily m/s Nordlandialla alkaa klo 8.00, ja takaisin Helsinkiin laiva saapuu klo 20.00.

Jo ennakkokutsun perusteella matkalle ilmoittautui runsaslukuinen joukko toimittajia. Vielä muutama nopeasti ilmoittautuva mahtuu matkalle mukaan!

Lämpimästi tervetuloa!

Eckerö Line Ab Oy

Irja Hanelius, toimitusjohtaja
Ida Toikka-Everi, markkinointijohtaja
Jonna Uimonen, myyntipäällikkö
Peep Siinmaa, markkinointipäällikkö

Ilmoittautumiset 8.10.2012 mennessä:
Saara Lehtonen,
saara.lehtonen@taitomylly.fi tai puh. 010 239 3318.

Kerrothan ilmoittautuessasi mahdolliset erikoisruokavaliot sekä syntymäaikasi, kansallisuutesi ja matkapuhelinnumeron.