Eckerö Linen uuden m/s Finlandian liikennöintiaikataulut – entistä mukavampi lähtöaika Helsingistä!

Eckerö Linen m/s Finlandia aloittaa liikennöinnin 31.12.2012. Alus liikennöi Helsingin Länsisatamasta aamulla ja illalla. Matka-aika molempiin suuntiin on 2,5 tuntia.

Finlandia saapuu Landskronasta, Ruotsista Tallinnaan viikolla 46 sisustustöiden viimeistelyä varten. Aluksen matkustamotilat uudistetaan lähes täydellisesti.

Ensimmäinen matka m/s Finlandialla tehdään juhlavasti uudenvuodenaattona. Alus liikennöi Helsingin Länsisatamasta aamulla ja illalla, ja matka-aika molempiin suuntiin on 2,5 tuntia. Laivan lähtöaika Helsingistä on aamuisin klo 9.15, mikä helpottaa pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tulevia matkustajia.

Uusi Extra-matkustusluokka palvelee liikematkustajia

Liikematkustajille m/s Finlandia tarjoaa uuden matkustusluokan, Extran, jossa lipun hintaan sisältyvät ateriat, ruokajuomat ja langaton internetyhteys. Rauhallisessa ja tyylikkäästi sisustetussa Extra-luokassa on yli 80 asiakaspaikkaa. Laivalta löytyy myös edustavat ja tilavat kokoustilat yhteensä lähes sadalle hengelle.

Irja Hanelius, toimitusjohtaja
irja.hanelius(at)eckeroline.fi

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja
puh. 0400 422 391
ida.toikka-everi(at)eckeroline.fi

Eckerö Line Ab Oy on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Eckerö Line on perustettu vuonna 1994 ja se liikennöi kahdella aluksella. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Nordlandia ja 31.12.2012 Nordlandian korvaava uusi m/s Finlandia ovat ainoita Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöiviä matkustajalaivoja. Eckerö Line on ainoa laivayhtiö reitillä, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2011 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 940 000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.