• Zeeland PR/

Eckerö Linen uuden m/s Finlandian liikennöintiaikataulut – entistä mukavampi lähtöaika Helsingistä!

Eckerö Linen m/s Finlandia aloittaa liikennöinnin 31.12.2012. Alus liikennöi Helsingin Länsisatamasta aamulla ja illalla. Matka-aika molempiin suuntiin on 2,5 tuntia.

Finlandia saapuu Landskronasta, Ruotsista Tallinnaan viikolla 46 sisustustöiden viimeistelyä varten. Aluksen matkustamotilat uudistetaan lähes täydellisesti.

Ensimmäinen matka m/s Finlandialla tehdään juhlavasti uudenvuodenaattona. Alus liikennöi Helsingin Länsisatamasta aamulla ja illalla, ja matka-aika molempiin suuntiin on 2,5 tuntia. Laivan lähtöaika Helsingistä on aamuisin klo 9.15, mikä helpottaa pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tulevia matkustajia.

Uusi Extra-matkustusluokka palvelee liikematkustajia

Liikematkustajille m/s Finlandia tarjoaa uuden matkustusluokan, Extran, jossa lipun hintaan sisältyvät ateriat, ruokajuomat ja langaton internetyhteys. Rauhallisessa ja tyylikkäästi sisustetussa Extra-luokassa on yli 80 asiakaspaikkaa. Laivalta löytyy myös edustavat ja tilavat kokoustilat yhteensä lähes sadalle hengelle.

Irja Hanelius, toimitusjohtaja
irja.hanelius(at)eckeroline.fi

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja
puh. 0400 422 391