Eckerö Linen uusi Finlandia-alus houkuttelee työmatkalaisia Tallinnaan

Uudenvuodenaattona liikennöintinsä aloittava Eckerö Linen M/S Finlandia tuo työmatkalaisille tyylikkään Extra-matkustusluokan. Entistä nopeampi matka-aika, 2,5 tuntia, mahdollistaa uuden matkustustavan työmatkalle Tallinnaan.

Eckerö Line houkuttelee työmatkalaisia uudella Extra-matkustusluokalla. Extran reilussa 80-paikkaisessa luokassa matkan hintaan sisältyy ateria ruokajuomineen ja päivän lehdet. Työnteon sujuvuudesta huolehtivat tilan langaton verkko ja useat sähköpistokkeet. Extra-luokka on mahdollista varata myös kokonaan esimerkiksi asiakastilaisuuksia varten.

M/S Finlandialla kokous- ja ryhmämatkalaisille on valittavana kaksi valoisaa neuvottelutilaa esimerkiksi kokouksiin, luentoihin, tuote-esittelyihin tai juhliin.

M/S Finlandia tarjoaa 2,5 tunnin matkustusajalla runsaasti tekemistä laivalla. Suuren viihderavintolan lisäksi laivalta löytyvät viihtyisä buffetravintola, kahvila sekä useita baareja. Naisasiakkaita huomioidaan erityisesti kuohuviinibaari Naissaaressa sekä erillisessä parfymeria-, kosmetiikka- ja asustemyymälä
Shop Bellezzassa.

Ostoksia voi tehdä laivan 500 neliöisessä EckeröMarketissa. Kattavan valikoiman lisäksi Eckerö Marketista löytyy Maistelubaari, jossa on mahdollisuus maistella viinejä ja muita juomia ennen ostopäätöksen tekemistä.

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja
puh. 0400 422 391
ida.toikka-everi(at)eckeroline.fi

Eckerö Line Ab Oy on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä laivamatkailua harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Eckerö Line on perustettu vuonna 1994, ja se liikennöi kahdella aluksella. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Nordlandia on ainoa Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva, ja Eckerö Line on ainoa laivayhtiö reitillä, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2011 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 940 000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi.