EMC:ltä kattava tuki VMware vSphere 5:lle

EMC tarjoaa täyden teknisen tuen, palvelut ja perusteellisen integroinnin VMwaren pilvipalveluihin. Tämän ansiosta uusien palveluiden ja koulutustarjonnan toteutus sekä liiketoiminnalle tärkeiden sovellusten käyttö ja SLA-sopimukset onnistuvat entistä ketterämmin.

EMC on markkinoiden ainoa toimija, jolla on syvä ymmärrys ja näkemys pilvi- ja virtuaalisista alustoista.

”EMC:n ja VMwaren välillä on toimiva yhteistyö, joka perustuu laajaan kehitystyöhön ja jatkuvaan keskusteluyhteyteen. Tavoitteena on nopeuttaa asiakkaidemme matkaa pilvipalveluihin. VMwaren uusi pilvi-infrastruktuuri yhdistettynä EMC:n teknologiaan tulee auttamaan asiakkaita liiketoiminnalle tärkeiden sovellusten virtualisoinnissa. Tarjoamme selkeän väylän yksityiseen ja julkiseen pilveen, ja varmistamme samalla korkean tietoturvan”, sanoo maajohtaja Lauri Wuorenheimo Suomen EMC:stä.

VMwaren pilvipalveluihin kuuluvat VMware vSphere 5, VMware vCenter Site Recovery Manager 5 ja VMware vCloud Director 1.5. EMC:n tietoturvayksikkö RSAn DLP (Data Loss Prevention) -teknologioiden integrointi VMware vShield 5 -ohjelmiston kanssa on myös mahdollista, mikä helpottaa pilvipalveluiden käyttöä.

Kattava ja välitön vSphere 5 -tuki vahvistaa EMC:n asemaa johtavana tallennusratkaisujen tarjoajana VMwaren virtuaalisissa ja pilvipalveluissa. Tämä on linjassa EMC:n ja VMwaren yhteisen vision kanssa, jonka tarkoituksena on tasoittaa asiakaskunnan tietä pilvipalveluihin, ja auttaa heitä hyödyntämään teknisiä investointejaan.

Asiakkaat pääsevät entistä nopeammin ja helpommin nauttimaan virtualisoinnin tarjoamasta parannetusta suorituskyvystä, tietoturvasta ja kustannushyödyistä liiketoiminnalle tärkeissä sovellusympäristöissä.

Koko tiedote englanniksi:
EMC: http://www.emc.com/about/news/press/2011/20110712-01.htm

Lisätietoa:
EMC Computer-Systems Oy, maajohtaja Lauri Wuorenheimo, puh. 0400 637 377, lauri.wuorenheimo@emc.com

EMC lyhyesti:
EMC Corporation on maailman johtavia pilvipalveluratkaisuiden toimittaja. Yhtiö mahdollistaa yrityksille ja palveluntarjoajille IT-ratkaisujen tarjoamisen palveluna. EMC:n innovatiiviset tuotteet ja palvelut viitoittavat edelläkävijänä tietä pilvipalveluihin ja auttavat yrityksiä säilyttämään, käsittelemään, suojaamaan ja analysoimaan niiden arvokkainta omaisuutta – tietoa – helposti, luotettavasti ja kustannustehokkaasti. EMC:n liikevaihto vuonna 2010 oli noin 17 miljardia dollaria. www.emc.fi