EMC:n ratkaisu vie Muumit virtuaaliympäristöön

Teemapuisto Muumimaailma on ottanut käyttöön EMC:n VNXe Unified Storage -järjestelmän. Tallennusjärjestelmä tehostaa Muumimaailman tiedontallennuksen optimointia.

Ennen EMC:n ratkaisun käyttöönottoa Muumimaailman IT-ympäristöllä oli vaikeuksia pysyä mukana kasvuvauhdissa. Liiketoiminnalle erittäin tärkeät palvelut, kuten sähköiset myyntipisteet ja taloushallinnon ratkaisut, toimivat elinkaarensa lopussa olevilla palvelimilla. Yrityksen tietomäärän kasvaessa kasvoivat myös riskit, että palvelut kaatuisivat aiheuttaen vakavia vaikutuksia Naantalin Muumimaailman kausiluonteiselle liiketoiminnalle.

"VNXe-ratkaisun poikkeukselliset valmiudet ratkaisevat välittömät luotettavuus- ja käytettävyysongelmat sekä auttavat myös parantamaan tuottavuuttamme. Ratkaisu on erittäin helppo hallita ja alusta skaalautuu tukemaan tulevaa kasvua", kertoo Muumimaailman järjestelmäpäällikkö Jarkko Kuitunen.

VNXe Unified Storage -tallennusratkaisun avulla teemapuisto alentaa kustannuksia ja riskejä sekä vähentää hallinnan monimutkaisuutta. Ratkaisu lisää virtuaaliympäristön ja liiketoimintakriittisten sovellusten tehokkuutta, käytettävyyttä ja skaalautuvuutta.

"EMC:n VNXe-ratkaisun suositteleminen Muumimaailmalle oli meille itsestään selvää", sanoo EMC:n suomalainen kumppani ja ratkaisun Naantaliin toimittaneen Enter SystemSolutions Oy:n teknologiajohtaja Juha Auvinen.

"VNXe vastasi kaikkiin Muumimaailman vaatimuksiin luotettavuudellaan, helppokäyttöisyydellään sekä skaalautuvuudellaan. Lisäksi ratkaisu oli edullinen ja yksinkertainen käyttää", Auvinen jatkaa.

Katso video YouTubessa: Moominworld deploys EMC VNXe

Lisätietoja
EMC Computer-Systems Oy, maajohtaja Lauri Wuorenheimo, puh. 0400 637 377, lauri.wuorenheimo@emc.com

Lisätietoja EMC:stä