Gigantti mukana Leijona-kiekkokoulussa

Kodinkonekaupan markkinajohtaja Gigantti tukee lasten liikuntaharrastuksia osallistumalla MTV3:n ja Suomen Jääkiekkoliiton kanssa yhteistyössä toteutettavaan Leijona-kiekkokouluun. Hanketta tukemalla yhteistyökumppanit haluavat innostaa yhä useampia lapsia liikunnan ja aktiivisen elämän pariin.

Kampanja tarjoaa alle 8-vuotiaille lapsille mahdollisuuden osallistua jääkiekkoseurojen kautta Leijona-kiekkokouluun, jossa lapset saavat ohjausta tasoaan vastaavissa ryhmissä. He oppivat lajiin liittyviä asioita sekä keskeiset perustaidot, kuten luistelun. Lisäksi he kokevat leikkien ja kisojen kautta yhdessä tekemisen iloa ja onnistumisen elämyksiä.

”Meille giganttilaisille joukkueena toimiminen ja yhdessä tekemisestä saatu ilo ovat erityisen läheisiä asioita. Osallistumalla Leijona-kiekkokouluun saamme olla kannustamassa lapsia kokemaan iloa liikunnasta sekä yhdessä tekemisestä”, kertoo Gigantin markkinointipäällikkö Niko Sandström.

Yhteistyö kattaa kolme seuraavaa jääkiekkokautta, joiden aikana Suomessa pelataan myös jääkiekon MM-kisat.

Lisätietoja medialle:

Gigantti:

Niko Sandström, markkinointipäällikkö, Gigantti Oy Ab

Puh: 040 848 9950, s-posti: niko.sandstrom@gigantti.fi

Taneli Balde, viestintäkonsultti, Taitomylly Oy

Puh: 040 822 1931, s-posti: taneli.balde@taitomylly.fi

Gigantti
Gigantti Oy Ab on Suomessa toimiva kodinkoneketju, jolla on 39 myymälää ja noin 800 työntekijää. Yhtiön myynti vuonna 2009 oli 370 miljoonaa euroa. Myymälöiden lisäksi Gigantti myy tuotteitaan verkkokaupassaan www.gigantti.fi sekä puhelimitse. Gigantti on osa norjalaista Elkjøp-konsernia, jonka omistaa englantilainen DSG international plc. Lisätietoja www.gigantti.fi