Gigantti tuo Facebookin Check-in Deals -edut asiakkailleen ensimmäisenä Suomessa

Gigantin asiakkaat pääsevät hyödyntämään keskiviikkona 23. marraskuuta Suomessa lanseerattavaa Facebookin Check-in Deals -tarjoussovellusta. Saapuessaan Giganttiin ja kirjautumalla Facebookin Check In -toiminnon kautta myymälään, älypuhelimen käyttäjä voi lunastaa voimassa olevan tuotetarjouksen.

Gigantti on mukana yhtenä yhteistyökumppanina kahdeksan viikon pituisessa kampanjassa. Check-in Deals -sovellus toimii Facebookin maantieteelliseen sijaintiin perustuvan Paikat-toiminnon kautta. Älypuhelimissa toimivan sovelluksen avulla käyttäjä voi ilmoittaa sijaintinsa (Check in) saapuessaan uuteen paikkaan. Kun sovelluksen käyttäjä kirjautuu sisään Gigantin myymälään, hän näkee samalla saatavilla olevan erikoistarjouksen. Alennuksen tuotteesta saa kassalta näyttämällä edun puhelimestaan.

”Lähdemme lanseeraukseen innolla mukaan, sillä haluamme tarjota omille asiakkaillemme mahdollisuuden hyödyntää mobiilitarjouksia ensimmäisten joukossa”, kertoo Gigantin markkinointipäällikkö Niko Sandström.

Lisätietoja medialle:

Niko Sandström, markkinointipäällikkö, Gigantti
Puh: 040 848 9950, niko.sandstrom@gigantti.fi

Heli Virtanen, viestintäkonsultti, Taitomylly
Puh: 045 110 9894, heli.virtanen@taitomylly.fi

Gigantti
Gigantti Oy Ab on Suomessa toimiva kodinkoneketju, jolla on 41 myymälää ja noin 1000 työntekijää. Yhtiön myynti viime tilikautena oli 433 miljoonaa euroa. Myymälöiden lisäksi Gigantti myy tuotteitaan verkkokaupassaan www.gigantti.fi sekä puhelimitse. Gigantti on osa norjalaista Elkjøp-konsernia, jonka omistaa englantilainen DSG international plc. Lisätietoja www.gigantti.fi.