HK 100 % Kokolihasuikaleet ovat täyttä tavaraa

HK:n 100 prosenttisten kokolihaleikkeleiden sarja tuli markkinoille vuosi sitten. Sarja laajenee nyt lihasuikaleilla. HK 100 % Paahtokinkkusuikale sekä HK 100 % Broilerin fileesuikale ovat valmiiksi kypsennettyjä. Ne sopivat myös painonsa tarkkailijoille: kinkkusuikaleet sisältävät 1,5 prosenttia rasvaa, ja broilerin fileesuikaleen rasvapitoisuus on 1,9 prosenttia. Lihaisan leikkeleen ystävät ilahtuvat HK Ohut 100 % Mureasta marmoripalvista.

Valmiit lihasuikaleet ovat näppärä apu ruuanlaitossa. Kuluttajat ovat toivoneet sarjaan kokolihaisia vaihtoehtoja. HK 100 % kokolihasuikaleet täyttävät tarkemmankin kotikokin laatuvaatimukset.

Kokolihasuikaleet käyvät esimerkiksi pizzaan, kiusaukseen, keittoon ja kastikkeeseen. Kannattaa kokeilla myös uuniperunaan! Koska suikaleet ovat kypsiä, ne voi lisätä suoraan salaattiin antamaan ruokaisuutta. Keittoon ja muihin pidempää kypsennystä vaativiin ruokiin suikaleet kannattaa lisätä vasta loppuvaiheessa.

Suikaleet on pakattu tilaa säästävään 170 gramman suojakaasupussiin, josta riittää esimerkiksi pellilliseen pizzaa tai kiusaukseen. Hinta noin 2,30–2,50 €/paketti.

HK Ohut 100 % Murea marmoripalvi on lihaisa vaihtoehto leikkeleeksi tai muuhun herkutteluun. Marmoripalvi on ylikypsää porsaan lapaa. HK Rypsiporsas® vastaa ravitsemussuosituksia, sillä siinä on tavalliseen porsaaseen verrattuna suhteessa vähemmän kovaa ja enemmän pehmeää, hyvää rasvaa. HK Ohut 100 % Murea marmoripalvi pakataan suojakaasuun 150 gramman pakettiin. Viipaleet irtoavat helposti toisistaan. Tuote ei sisällä natriumglutamaattia. Hinta noin 2,49–2,99 €/paketti.

Tuotteet ovat kaupoissa helmikuun alussa.

Markkinointipäällikkö Kim Lindholm, p. 010 570 2216, kim.lindholm@hkruokatalo.fi

Kuvat:

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK ja Kariniemen. Vuonna 2010 kotimaan liikevaihto oli 718,5 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin 2 460 henkeä. Lisää tietoa HK Ruokatalosta: www.hkruokatalo.fi