HK:n lehtipihveillä järjestyy juhla-ateria arkenakin

HK helpottaa keväällä kuluttajan elämää laadukkailla paistovalmiilla lehtipihveillä. Lehtipihvi on täyttä lihaa. Pihvin mukana tulee paistonappi, joka sulaa pannulle maustaen pihvit vaivattomasti. HK Rypsiporsas® lehtipihvi- ja HK Naudan lehtipihvi -myyntipakkauksissa on kaksi pihviä paistonappeineen.

HK Rypsiporsas® lehtipihvi on laadukasta 100-prosenttista porsaan ulkofileetä ohueksi pihviksi nuijittuna. Lihan rasvapitoisuus on neljä prosenttia ja suolaa tuotteessa on 0,5 prosenttia. Pakkauksessa on mukana paistonappi, jolla pihvi on helppo maustaa paistettaessa. HK Rypsiporsas® lehtipihvin kasvisrasvapohjainen paistonappi on maustettu valkosipulilla ja persiljalla.

– HK Rypsiporsas® on tuotteena ainutlaatuinen. Uskomme, että HK Rypsiporsas® lehtipihvi on odotettu vaihtoehto pihvivalikoimaan ja jatkaa osaltaan kovan rasvan määrän vähentämistä suomalaisten ruokavaliosta, iloitsee HK Ruokatalon ravitsemusasiantuntija Soile Käkönen.

Naudan ystäville HK tarjoaa oman vaihtoehtonsa: HK Naudan lehtipihvi on täyttä ulkofileetä. Naudan lehtipihvin paistonapit on tehty voipohjaan ja maustettu tomaatilla, valkosipulilla, paprikalla ja yrteillä. HK Naudan lehtipihvin rasvapitoisuus on 4,9 prosenttia ja suolaa se sisältää 0,4 prosenttia.

Molemmat pihvit ovat gluteenittomia, ja rypsiporsaan pihvi on myös laktoositon. Tuotteet eivät sisällä natriumglutamaattia. Pihvit paistonappeineen ovat kaupoissa helmikuun alussa. Hinta noin 6,00–6,50 €/paketti.

Markkinointipäällikkö Laura Lindström, p. 010 5702576, laura.lindstrom@hkruokatalo.fi
Ravitsemusasiantuntija Soile Käkönen, p. 010 5702444, soile.kakonen@hkruokatalo.fi

Kuvat:

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK ja Kariniemen.
Vuonna 2010 kotimaan liikevaihto oli 718,5 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin n. 2 460 henkeä.  Lisää tietoa HK Ruokatalosta on: www.hkruokatalo.fi