HK:n uudet Lihaisat ateriat kasviksilla

Keväällä 2012 markkinoille tulleet HK:n runsaasti lihaa ja kasviksia sisältävät mikroateriat on otettu hyvin vastaan. Uudet herkulliset maut ovat Mummon jauhelihapihvit juustokastikkeen ja kasvisten kera sekä Kananpojan paahdetut sisäfileet papumuhennoksella. Uutuusateriat voi nauttia sellaisenaan, tai niiden lisukkeeksi voi itse valmistaa pastaa tai riisiä.

HK Mummon jauhelihapihvit juustokastikkeella ja kasviksilla -uutuusateria sisältää kaksi Mummon jauhelihapihviä ja reilusti kasviksia: oranssia ja keltaista porkkanaa, paprikaa, romanopapuja sekä palsternakkaa juustokastikkeessa. Proteiinipitoisessa ateriassa hiilihydraattien ja proteiinin määrä on 6 g / 100 g.

Toinen runsaasti proteiinia sisältävä ateriavaihtoehto on HK Kananpojan paahdetut sisäfileet ja papumuhennosta. Ateriassa broilerin sisäfileiden seurana on mausteinen papumuhennos. Tässäkin annoksessa hiilihydraatteja on vain 7 g / 100 g. Aterian runsas proteiinimäärä, 35 g annoksessa, pitää nälän poissa pitkään. Proteiini ylläpitää myös lihasmassaa, joten uudet lihaisat ateriat ovat erinomaisia kaikille kunnostaan huolehtiville kuntoilijoista ikääntyneisiin.

Uudet Lihaisat ateriat kasviksilla löytyvät kaupoista helmikuun alussa. Uusien Lihaisat ateriat kasviksilla -tuotteiden hinnat ovat noin 4,50 € / pakkaus.

Markkinointipäällikkö Laura Lindström, p. 010 5702576, laura.lindstrom@hkruokatalo.fi

Ravitsemusasiantuntija Soile Käkönen, p. 010 5702444, soile.kakonen@hkruokatalo.fi

Kuvat: www.hookoo.fi/kuvapankki

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK ja Kariniemen. Vuonna 2011 kotimaan liikevaihto oli 812,4 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli vuoden 2011 lopussa 2 564 henkeä. Lisää tietoa HK Ruokatalosta: www.hkruokatalo.fi