inAir 5000 Wireless Airplay -kaiutin vapauttaa musiikkisi

Altec Lansingin uuden kaiuttimen erinomainen äänenlaatu ja helppokäyttöisyys nostavat langattoman musiikin kuunteluun uudelle tasolle

Altec Lansing tuo markkinoille uuden inAir™ 5000 Wireless AirPlay® (MA5000) -kaiuttimen. Kaiutin mahdollistaa langattoman musiikkiyhteyden iTunes- ja iOS-laitteiden käyttäjille Wi-Fi-verkon kautta, ja musiikkia voi kuunnella missä huoneessa tahansa. inAir 5000 on ensimmäinen AirPlay-laite, jonka suunnittelussa on hyödynnetty Altec Lansingin ylivertaista audiotekniikkaa ja uraauurtavaa tuotesuunnittelua.

inAir 5000 on täydellinen kumppani iPadille, iPhonelle, iPod touchille sekä iTunesia käyttäville tietokoneille. Soitettaessa musiikkia omasta iTunes-kirjastosta tai musiikin soidessa yhteensopivista AirPlay-sovelluksista, inAir 5000 on yksinkertainen ja tyylikäs tapa langattomaan kuunteluun erinomaisella äänentoistolla.

"Altec Lansing on ylpeä ensimmäisen AirPlay-kaiuttimen lisäämisestä Applen laitteita tukevien tuotteidemme valikoimaan. Applen käyttäjät ovat tottuneet parhaaseen muotoiluun ja käytettävyyteen. inAir 5000 vastaa näihin odotuksiin Altec Lansingin tuotteille tutun uskomattoman äänenlaadun ohella”, Altec Lansingin johtaja Brendon Stead kertoo.

Yhteensopivuus Applen laitteiden kanssa
iTunesin, iPadin, iPhonen ja iPod touchin käyttäjät voivat nyt nauttia huoneen täyttävästä äänentoistosta missä päin asuintilaa tahansa. Yhdistäminen AirPlayn kautta mihin tahansa yhteensopivaan laitteeseen* on helppoa. Altec Lansingin inAir Guide -käyttöopassovelluksen avulla uuden kaiutinjärjestelmän asentaminen on nopeaa. Musiikin kuuntelu useista eri lähteistä onnistuu muutamassa minuutissa laatikon avaamisesta. Lisäksi iTunesin avulla Mac- tai PC-käyttäjät voivat soittaa musiikkia usean inAir 5000 -kaiuttimen kautta kotona tai toimistossa.

Mahtava äänentoisto
Uusi inAir 5000 on suunniteltu tarjoamaan enemmän ääntä houkuttelevassa muodossa. Esteettisyyden ohella kaiuttimen reunojen kaarevuus estää ääniaaltojen katkeamisen ja tuottaa luonnollisen äänen. Ainutlaatuisen muotoilun tuloksena ääni on hämmästyttävän selkeä ilman että sävyalueet kärsivät. Kaiuttimen rakenne estää äänen vääristymistä ja tärinää sekä toistaa musiikin esittäjän tarkoittamalla tavalla. Älykäs digitaalinen signaalinkäsittely takaa matalan basson toiston, laajentaa äänikenttää ja hillitsee korkeita taajuuksia. inAir 5000 edustaa Altec Lansingin legendaarista äänitekniikkaa, jonka eron musiikin harrastajat voivat kuulla.

inAir 5000:n komponentit ovat osoitus Altec Lansingin 75-vuotisesta kokemuksesta ja osaamisesta äänentoiston alalla. Kaksi 3-tuumaista keskiäänikaiutinta on rakennettu erittäin lujasta Kevlarista, mikä tuottaa selkeän äänen mahdollisimman säröttömästi. Kolminkertaiset vahvistimet toistavat musiikin keskiäänikaiuttimiin, neodyymi-kaiuttimiin ja räjähtävään 4-tuumaiseen bassokaiuttimeen.

Tyylikäs ulkoasu
InAir 5000:n suunnittelussa on korostettu puhtaita linjoja, jotka sulautuvat harmonisesti mihin tahansa sisustukseen. Painikkeet on sijoitettu huomaamattomasti kaiuttimen sivuille, ja kaukosäädin helpottaa kaiuttimen hallintaa.

Saatavuus ja hinta
inAir 5000 Wireless AirPlay (MA5000) -kaiuttimet on saatavilla jälleenmyyjiltä. Tuotteen suositushinta on 499,99 euroa.

inAir 5000 käyttöopassovellus on ladattavissa ilmaiseksi iPadille, iPhoneen ja iPod Touchille osoitteesta www.itunes.com/appstore.

* AirPlay toimii Macilla tai PC:llä, jossa on iTunes 10.1 tai uudempi versio sekä seuraavissa laitteissa: iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3GS, iPod touch (2. sukupolvi tai uudempi versio), iPad tai iPad 2, joissa on iOS 4.2 tai uudempi versio.

Tord Nybleus, Regional Sales Director Nordics
Altec Lansing
tel. +46 8 445 9195
tord.nybleus@alteclansing.com

Lisätietoa, kuva- ja tuotelainapyynnöt:
Tiina Österholm
Viestintätoimisto Taitomylly Oy
tel. +358 10 2393 300
altec.press@taitomylly.fi

Kuvia ja videoita on ladattavissa osoitteessa http://connectedpr.com/altec-lansing/altec-lansing-media-library/

Seuraa Altec Lansingia sosiaalisessa mediassa:

Altec Lansing on ollut jo 75 vuoden ajan hifi-harrastajien arvostama tuotemerkki. Yhtiöllä on pitkä historia yhtenä maailman innovatiivisimmista audiolaitteiden valmistajista. Altec Lansing esitteli ensimmäisenä maailmassa äänielokuvakaiuttimet, iPod kaiutintelakan ja ”Works with iPhone” kaiutinjärjestelmän. Yhtiö valmistaa useita erilaisia äänentoistolaitteita kotiin ja toimistoon, kuulokkeita henkilökohtaiseen käyttöön sekä suosittua inMotion kaiutinjärjestelmäsarjaa kannettaville digitaalisille soittimille. Tutustu Altec Lansingin ainutlaatuiseen taustaan ja tuotevalikoimaan osoitteessa www.alteclansing.com.