Ingman Creamy poimi parhaat maut maailmalta

Ingman Creamy yhdistää maailman parhaita makuja suomalaiseen kermajäätelöön. Ingman Creamy on kotimaisen jäätelöosaamisen taidonnäyte, joka vie jäätelönystävän tsaarin ajan Venäjältä kohti Brysseliä ja Pariisia sekä New Yorkin kautta Karibian letkeisiin tunnelmiin.

Ingman Creamy tarjoaa suomalaisille maailman tyylikkäimpiä makuelämyksiä uudessa muodossa. Ingman Creamy -jäätelöt sopivat niin juhlaviin hetkiin, hemmotteluun kuin jälkiruuaksikin.

Brysselin kinuskikeksissä on elegantti yhdistelmä keksinmakuista kermajäätelöä ja vohveli-kinuskikastiketta höystettynä toffeen makuisilla lastuilla.
Crème brûlée on klassisen paahtovanukkaan makuista kermajäätelöä, kinuskikastiketta ja toffeepaloja koristel-tuna suussa rapsahtelevilla karamellirakeilla.
Mudcake vie suklaanystävän New Yorkin tunnelmiin tummasuklaakermajäätelön, suklaafudgekastikkeen,
brownie-palasten ja suklaalastukoristuksen siivin.
Caribbean cocktail houkuttelee rommirusinakermajäätelöllä, rommisuklaakastikkeella ja suklaalastuilla.
Romanoffin mansikat on hurmaava yhdistelmä sitruunaliköörikermajäätelöä, mansikkahilloa ja mansikoita.

Laktoosille herkät ilahtuvat tiedosta, että Ingman Creamyt ovat Into-vähälaktoosisia. Romanoffin mansikat on kokonaan laktoositon. Ingman Creamy-sarja on Suomessa valmistettu ja tuotteet on merkitty Avainlippu-tunnuksella.

Ingman Creamy-gourmetjäätelöt myydään 0,85 litran pakkauksessa. Hinta noin 4,95 €.

Tuotteet ovat kaupoissa viimeistään huhtikuun ensimmäisellä viikolla.

Kaija-Leena Orasmaa, tuotepäällikkö, p. 0201 424 500, kaija-leena.orasmaa@ingman.fi

Lataa uutuuskuvat tästä. Muut kuvapyynnöt Ingman Ice Cream, Susanna Huhta, p. 0201 424 500, susanna.huhta@ingman.fi

Elintarvikealan yritys Ingman Ice Cream Oy Ab toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Baltian maissa ja Valko-Venäjällä. Yrityksen päätoimipaikka on Sipoossa, missä sijaitsevat myynti- ja markkinointitoimintojen lisäksi jäätelön tuotekehitys ja tuotantolaitos. Ingman Ice Creamin liikevaihto vuonna 2010 oli noin 70 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 700 henkeä.