iPad myyntiin myös Gigantissa

Kodinkonekaupan markkinajohtaja Gigantti aloittaa Apple iPadien myynnin Suomessa 30.11. iPad on julkaistaessa myynnissä kymmenessä Gigantin myymälässä.

Applen iPad on saatavilla Gigantin myymälöistä, jotka sijaitsevat Vantaalla, Espoossa, Raisiossa, Tampereella, Lahdessa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Vaasassa. Myynnissä ovat kaikki kuusi eri iPad-mallia.

”Odotamme iPadin herättävän suurta kiinnostusta kuluttajissa. Laitteiden myynti alkaa heti aamusta myymälöiden avauduttua. Myymme iPadit erittäin kilpailukykyiseen hintaan alkaen iPad 16GB Wi-Fi -mallista 499€”, kertoo Gigantin markkinointipäällikkö Niko Sandström.

Kuluttajille on tarjolla lisätietoja myytävistä malleista sekä niiden hinnoista osoitteessa www.gigantti.fi

Niko Sandström, markkinointipäällikkö, Gigantti

Puh: 040 848 9950, s-posti: niko.sandstrom@gigantti.fi

Taneli Balde, viestintäkonsultti, Taitomylly