Itella Information uusii A-lehtien laskutuspalvelun

Suomen kolmanneksi suurimmalla aikakauslehtitalolla A-lehdet Oy:llä on käynnissä kuluttajamyynnin tilausjärjestelmän uusiminen. Itella Information parantaa A-lehtien laskutuksen asiakasviestintää monikanavaisella ratkaisulla, joka tukee samalla A-lehtien lehdenmyyntiä ja -markkinointia.

− Harmonisoimme A-lehtien prosessit monikanavaisen laskutuspalvelun avulla. Tämä palvelu tukee myös asiakkaan lehtien myyntiä ja markkinointia, kertoo Itella Informationin sales manager Antti Perttula.

A-lehtien uuden kuluttajamyynnin tilausjärjestelmän tavoite on tehostaa prosesseja, ja samalla vahvistaa asiakaslähtöisyyttä ja joustavuutta.

– Valitsimme Itellan laskutuspalvelun, koska se vastasi parhaiten tavoitteisiimme. Itella tarjoaa alustan laskutuksen asiakasviestintään, jota on helppo varioida ja se on aidosti monikanavainen, kertoo A-lehtien asiakkuusjohtaja Oili Kalm-Parantainen.

Tiina Härkönen
viestintäjohtaja, Itella Information
Tiina.i.Harkonen (at) itella.com

Oili Kalm-Parantainen
asiakkuusjohtaja, A-lehdet Oy
oili.kalm-parantainen (at) a-lehdet.fi

Itella Information parantaa asiakkaidensa kannattavuutta ja ketteryyttä tarjoamalla taloushallinnon prosesseja palveluna sekä kassavirtojen automatisointiratkaisuja. Palvelumme kattavat koko taloushallinnon: ostotilauksesta maksamiseen, myyntitilauksesta saapuvan rahavirran hallintaan sekä laajimmillaan koko laskentatoimen ja palkkahallinnon. Suurten volyymien mittakaavaedut, automatisoidut prosessit ja alan parhaat käytännöt takaavat, että asiakkaidemme taloushallintoa hoidetaan tehokkaasti, ammattimaisesti ja joustavasti.
Itella Information toimii 11 Euroopan maassa yli 2000 ammattilaisen voimin. Vuonna 2011 liikevaihto oli 273,7 miljoonaa euroa. Itella Information -liiketoimintaryhmä kuuluu Itella-konserniin. Lisätietoja www.itella.com

A-lehdet-konsernin muodostavat A-lehdet Oy, Image Kustannus Oy ja Markkinointiviestintä Dialogi Oy. Konsernin liikevaihto vuonna 2011 oli noin 91 milj. euroa ja henkilökuntaa 462.A-lehdet Oy:n julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Lily.fi, Kauneus & Terveys, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto, ApuRistikot. Image Kustannus Oy julkaisee Imagea ja Mondoa.