Itiksen lääkäripalvelut monipuolistuvat

Kauppakeskus Itis ja Pikkujätti lasten ja nuorten lääkäriasema Oy sekä Lääkärikeskus Aava Oy ovat solmineet vuokrasopimuksen.

Etelä-Suomen suurin lasten ja nuorten lääkäripalveluja tarjoava suomalainen, yksityinen lääkäriasemaketju Pikkujätti muuttaa ensi kevään aikana entisen terveysaseman tiloihin Itiksen vanhan osan toiseen kerrokseen, Hansasillan kupeeseen. Jo 23 vuoden ajan Pikkujätti Itäkeskus on tullut tutuksi asiantuntevista erikoislääkäripalveluista ja lapsiystävällisestä hoitohenkilökunnasta Itäkeskuksen lähiasukkaille. Lisäksi tiloihin muuttaa suomalainen perheyritys, joka on toiminut terveysalalla lähes 50 vuotta, Lääkärikeskus Aava Oy. Lääkärikeskus Aava tarjoaa monipuoliset palvelut yksityisasiakkaille sekä työterveys- ja työhyvinvointipalvelut yritysasiakkaille.

– Vihdoin saamme tarjota uudet nykyaikaiset vastaanotto- ja leikkaussalitilat asiakkaillemme yhteistyössä Lääkärikeskus Aavan kanssa, kertoo Pikkujätin toimitusjohtaja Meeri Muikku.

Kauppakeskusjohtaja Kirsi Feirikin mukaan Itis haluaa lapsille ja nuorille suunnatun erikoislääkäriaseman lisäksi edelleen tarjota täyden palvelun lääkärikeskuksen aikuisille.

– Olemme iloisia, että voimme avata koko perheen lääkärikeskuksen Itikseen. Pystymme yhdessä palvelemaan erilaisia asiakkaita entistä laadukkaammin ja monipuolisemmin, toteaa Lääkärikeskus Aavan toimitusjohtaja Timo Tavaila.

Kauppakeskus uusitaan kokonaisvaltaisesti vuoden 2014 loppuun mennessä yli 90 miljoonalla eurolla. Tarkoituksena on nostaa Itis Pohjoismaiden johtavaksi kauppakeskukseksi.

Lisätiedot:

Kirsi Feirikki, kauppakeskusjohtaja
Wereldhave Finland Oy
kirsi.feirikki@wereldhave.com

Meeri Muikku, toimitusjohtaja
Pikkujätti lasten ja nuorten lääkäriasema Oy
meeri.muikku@pikkujatti.fi

Timo Tavaila, toimitusjohtaja
Lääkärikeskus Aava
timo.tavaila@aava.fi

Itis on Pohjoismaiden suurin kauppakeskus, joka koostuu yli 250 liikkeestä, 30 ravintolasta, kahdesta tavaratalosta sekä 30 toimistosta. Kauppakeskus on valmistunut kolmessa eri vaiheessa: ensimmäinen osa, Pasaasi, valmistui vuonna 1984. Toinen osa, Bulevardi, valmistui vuonna 1992, ja kolmas vaihe eli Piazza avattiin vuonna 2001. Kauppakeskuksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö.