Itiksen uusi muotikeskittymä avataan tänään

Pohjoismaiden suurin kauppakeskus Itis avaa tänään täysin uudistuneen muotikeskittymän. Nyt avautuva Itiksen osa on muotiin profiloituvan, uudistuvan kauppakeskuksen keskeisimpiä alueita.

Jo helmikuussa alueella avautuneen Carlings Store -liikkeen jälkeen Itiksessä avaavat tänään myymälänsä Euroopan suurimpiin muotiketjuhin kuuluva New Yorker, jonka liiketila kattaa 900 neliötä kahdessa kerroksessa, sekä ensimmäinen täysin uudistuneen liikekonseptin mukainen ONLY-myymälä.

– Nuorten aikuisten käyttömuotiin keskittyvän alueen valmistuminen on eräs koko Itiksen kehityshankkeen odotetuimmista. Olemme ylpeitä voidessamme tarjota asiakkaillemme täysin uusia ostosmahdollisuuksia, Itiksen kauppakeskusjohtaja Kirsi Feirikki iloitsee.

Muotikeskittymässä uusina aloittaneiden muotiliikkeiden, Ur & Penn, Bik Bok, Cubus ja Flash lisäksi alueella sijaitsevat Gina Tricot, Kicks, JC ja DinSko.

Maaliskuun lopulla avaavat ilmeeltään uudistuneet liikkeensä myös Seppälä ja Modtex.

Lisätiedot:
Kirsi Feirikki, kauppakeskusjohtaja
Kauppakeskus Itäkeskus Oy
050 549 5108 (tavoittaa parhaiten 7.3. klo 10.00–12.00)
kirsi.feirikki(a)wereldhave.com

Itis on Pohjoismaiden suurin kauppakeskus, joka koostuu yli 250 liikkeestä, 30 ravintolasta, kahdesta tavaratalosta sekä 30 toimistosta. Kauppakeskus on valmistunut kolmessa eri vaiheessa: ensimmäinen osa, Pasaasi, valmistui vuonna 1984. Toinen osa, Bulevardi, valmistui vuonna 1992, ja kolmas vaihe eli Piazza avattiin vuonna 2001. Kauppakeskuksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave.